donderdag 11 april 2013

Lentecupcakes

Als we het weerbericht mogen geloven komt de lente er echt aan! 

Om in de stemming te komen heb ik afgelopen zondag voor mijn vriend en de lieftallige schoonfamilie cupcakes gebakken, en gedecoreerd uiteraard :-) oefening baart kunst zegt men altijd hè. Dus ik zal nog heel veel oefenen. Kandidaten genoeg om ze op te eten. Al in lentestemming gekomen? 



 

Gisteren met schoonzusje en schoonmama naar AVEVE gereden. Ik kon mij daar echt niet inhouden en heb nog enkel dingen gekocht, oa eetbare lijm, eetbare pareltjes, mix voor spongecake en mix voor crème au beurré:




In mei leggen alle vogeltjes een ei en bak ik een aantal taarten :-)  voor de verjaardagen die er aan komen. Om te kunnen bakken en decoreren had ik dus nog deze ingrediënten nodig.

Dus SST...mama en schoonmama, binnenkort ogen en oren dicht ;-) nee voorlopig verklap ik nog niks. Eerst nog wat oefenen op cupcakes vooraleer ik mij aan de glamoureuze taarten waag!

Xoxo Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten