zondag 18 mei 2014

SMOOTHIE CHALLENGE DAY 8

Thursday... This day feels like I have lack of inspiration. The motivation is still there but I'm also in desperate need for chocolates and cookies. Probably due to changing hormonal levels. Many women know what I mean with "that time of the month". I don't worry too much and will picking up where I left off then.

Strawberry banana spinach smoothie

  • 1 banana
  • 8 strawberries
  • 2 handfuls of spinach
  • 250 ml almond milk

It's the green version of my favorite smoothie: banana and strawberry. My sister in law tried it too, and she tasted no spinach at all. 


Donderdag... Deze dag voelt aan alsof ik geen inspiratie meer heb. De motivatie is nog wel aanwezig, maar ik heb ook meer drang in chocolade en koekjes. Hoogstwaarschijnlijk heeft dit met de hormonen te maken. Veel vrouw zullen weten wat ik bedoel met "die bepaalde periode in de maand". Ik geef er maar gewoon aan toe, en neem de draad weer op na een paar dagen.

Aardbei banaan spinazie smoothie

  • 1 banaan
  • 8 aardbeien
  • 2 handenvol spinazie
  • 250 ml amandelmelk

Het is de groene versie van mijn favoriete smoothie: banaan en aardbei. Mijn schoonzusje heeft het ook geprobeerd, en proefde helemaal niks van de spinazie.





2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!
    Ik lees ze altijd met veel plezier.
    Trouwens, toen ik met mijn verjaardag de mango-yoghurt taart had gemaakt, vroeg je naar het recept. Nou ik heb de taart gisteren weer gemaakt voor mijn moeders verjaardag en nu ga ik hem online zetten komende- of volgende week.
    Bedankt voor je leuke tip over mijn gewonnen boek, ga ik zeker doen! Helaas heb ik hem nog niet binnengekregen...
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey schoonzusje,

    was dat die smoothie die ik geproefd heb...mmm, ik kan het me zo niet meer voor de geest halen hoor...dus tja ik zal eens opnieuw moeten komen proeven hé :-)
    Neenee, grapje, ik weet het nog goed genoeg, het was lekker !!!!!

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen